Bestron DTU 2050E blauw, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron DTU 2050E blauw, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

angela345 07-10-2009

Uit eerdere reviews kwam er uit dat deze stofzuiger heel slecht was. DIT IS OVERDREVEN !!!!. Voor maar 65,- euro heb ik de Bestron DTU 2050E aangeschaft . Ik heb een berg katte brokken neer gestrooid en zuigt het met gemak op. Daarna een half pak paneermeel en ook dat zonder enige moeite zuigt hij het op. Het lawaai valt ook mee, ja het is een stofzuiger. Het snoer vind ik ook wel wat aan de korte kant. Verder is het voor een stofzuiger van 65,- euro een goede stofzuiger en heeft nog 5 jaar garantie ook.

Mvg Melany

petra2009 27-03-2009

een vreselijke slechte stofzuiger ga daarom ook een nieuwe kopen na tien min zuigen moet je hem al helemaal uit elkaar slopen want dan zuigt hij niet meer... snoer is veel en veel te kort en maakt een takke herrie daar wordt je niet goed van....

serge1978 26-10-2008

Ik had deze stofzuiger impulsief gekocht en had er meteen al spijt van. Ik ben niet snel negatief over ets maar dit product mag niet de naam stofzuiger hebben. Misschien is een kruimeldief nog een betere naam want de zuigkracht komt overeen met een kruimeldief die niet goed opgeladen is. Fijnstof zuigt hij nog wel maar als het vuil maar enigszins grover wordt is het te zwaar om naar binnen gezogen te worden. Verder maakt de stofzuiger een enorm lawaai. Mogelijk was deze stofzuiger defect, ik heb hem namelijk niet teruggebracht omdat ik het te druk had met een verhuizing. Ik heb nu inmiddels een philips gekocht en deze gooi ik maar weg, voor Marktplaats is hij te slecht.